Lekcia z mnou pripravovanej knihy – Moja biblia šťastia. Život vie byť občas dosť ťažký. Prídu aj obdobia, ako je v tomto období písania tejto knihy: situácia s koronou, prebieha vojna na Ukrajine, prípadne rôzne osobné alebo rodinné krízy, ktorým sa nedá jednoducho vyhnúť v živote. Čím je človek starší, tým viac prežije, či už príjemných alebo nepríjemných období a tak...
Prečo som si vybral české Freelo. Aké sú výhody a ako ho používam pre https://www.sorger.sk/, ale aj pre súkromné veci.
Na tento článok ste pravdepodobne narazili, pretože už svojho hejtera (hejterov) máte. Možno ste dostali prvý protivný komentár alebo s tým bojujete už dlhšie. Tak či onak hľadáte riešenie na niektorú z týchto otázok: Ako nemať z nenávistných komentárov blbý pocit, netrápiť sa a nebrať si to osobne? Ako správne reagovať a kedy nereagovať vôbec? Ako správanie takýchto jedincov pochopiť? Neplánujem...
Jednou z najčastejších chýb u ľudí, ktorí chcú niečo predať alebo vybaviť sťažnosť je neuvedomenie si, že na druhej strane je tiež človek. Vidia iba objekt toho, čo chcú dosiahnuť – predať alebo vybaviť sťažnosť. Človek na druhej strane ale nie je iba číslo zo zoznamu. Vycíti, ak iba chcete čo najrýchlejšie vyriešiť problém, urobiť si fajku v zozname a ísť...
Slovíčkom zadarmo sa necháme zlákať často. Treba si ale dať pozor. Aj keď za niečo neplatíme peniazmi, platíme inak – najčastejšie časom. Platí to aj pri niektorých online stratégiách – musíte tvoriť obsah, videá, fotiť, písať texty. Cestičky, vďaka ktorým si ľudia nájdu váš web a rozhodnú sa nakúpiť. Poďme si niečo prečítať a niektorých stratégiách zadarmo, pretože...
Rozdiel medzi tým, ako sa úspešní a neúspešní správajú na internete, môžeme vidieť aj v spôsobe, akým pracujú s platenou reklamou pre svoj online biznis. Úspešní si jednotlivé stratégie testujú, porovnávajú a hlavne VYHODNOCUJÚ. Tí neúspešní si síce reklamu zaplatia, ale ak to náhodou nevyjde, rovno celý systém zavrhnú. A to i v prípade, že je reklama nastavená zle ich vlastnou vinou. Ako...
Klasické webstránky pozná každý z nás. Je to napríklad naša stránka www.sorger.sk na ktorej predávame pobyty. Klasickou webstránkou je aj e-shop, napríklad www.izlato.sk na ktorom si môžete kúpiť šperky od výmyslu sveta. Potom existujú weby, ktorých úlohou je poskytnúť potenciálnym zákazníkom základné informácie – napríklad prezentačné weby autoservisov, opráv, stavebných služieb, advokátskych kancelárií, kaderníčok a podobne. V posledných rokoch sa...
Webová stránka je výklad vášho podnikania a zároveň ten najlepší zamestnanec na svete – dobre nastavený web pre vás pracuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Je veľmi zaujímavé sledovať, aké veľké množstvo podnikateľov investuje peniaze do rekonštrukcie prevádzky, do nájmu alebo tovaru, ale svoju webovú stránku dajú urobiť známemu alebo študentovi – aby na tom ušetrili....
Rozmýšlali ste niekedy nad tým, čo robia úspešní podnikatelia inak? Prečo to im funguje a vám nie? Chytili ste sa do pasce neustáleho hľadania, upravovania a vylepšovania, ale stále to nestačí? Pripravil som pre vás 5 rýchlych bodov, ktoré robia majitelia zarábajúcich webov. 1) Keď nedostanú objednávku, získajú aspoň kontakt Niekedy zákazník nenakúpi hneď pri prvej návšteve vašej...
Chýb, ktoré môžete urobiť, môže byť viac. Ja spomeniem napríklad tieto. Webová stránka je výklad vášho podnikania a zároveň ten najlepší zamestnanec na svete – dobre nastavený web pre vás pracuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Toto je fakt, ktorý láka mnoho ľudí a preto chcú reklamu na svoj web spustiť čo najrýchlejšie. Načo by...